disabilitare vip

WRDiabloWRDiablo Registered User, Facebook Connect User Posts: 2 Not a Title, but a Star

urgente devo disabilitare prova vip non so come si e' attivato

Comments

• WRDiabloWRDiablo Registered User, Facebook Connect User Posts: 2 Not a Title, but a Star

nella sezione vip non ci sono abbonamenti attivi ma mi arrivano monete che ho il vip di prova e poi passa a quello a pagamento

• Irena.PIrena.P Forum Meister Registered User Posts: 5,488 Lord of the Forums

urgent I have to disable vip test I don't know how it is activated

in the vip section there are no active subscriptions but I receive coins that I have the test vip and then switch to the paid one

So you have the VIP free trial? You are worried Zynga will start charging your Credit Card for it when it expires? This shouldn't happen, but if you do have a card on Zynga file, I would remove it for a while until you contact Support.\Link to Support is in my signature.
    GOOGLE TRANSLATE
    Quindi hai la prova gratuita VIP? Sei preoccupato che Zynga inizi ad addebitarlo sulla tua carta di credito quando scade? Questo non dovrebbe accadere, ma se hai una scheda nel file Zynga, la rimuoverò per un po 'finché non contatterai Support. \ Il link al supporto è nella mia firma.

SUPPORT If your in game "contact us" button is missing, use this.

Sign In or Register to comment.