KNOWN ISSUE: National Fair / State Fair Reset

LiliLili Posts: 14Registered User, Facebook Connect User Pumpkin
edited April 12 in Questions aux joueurs

Salut, comment je peux avoir le camion de la foire nationale svp ? la semaine dernière j'étais bien ligue de diamant comme demandé mais ça ne me l'a pas débloqué... et cette semaine je suis repassée en dessous...

Comment faire svp ? J'ai surement loupé une étape mais quoi :/

Comments

• lolaqc1971lolaqc1971 Posts: 1Registered User, Facebook Connect User Not a Title, but a Star

il m'arrive la même chose...as-tu trouvé une réponse?

• MélamMélam Posts: 1Registered User, Facebook Connect User Not a Title, but a Star

Salut,dans la foire agricole,je suis à la ligue de diamant,comment faire pour passer à la suite?je n'ai aucun message qui me demande si je veux partir à la foire nationale.Merci de m'aider.

• Irena.PIrena.P Forum Meister Posts: 3,771Registered User Lord of the Forums

Well darn it, I was hoping to open yet another thread, see if we could have an entire forum first page full of threads on the same topic...

If The Team, are taking requests, I would really LOVE to stay in the County fair, I have tried unsuccessfully for months now to drop out of the National fair, so this glitch is FABULOUS...

ADD ME. Zfriends welcome, not adding any new neighbours.

SUPPORT If your in game "contact us" button is missing, use this.

• NilesClarkNilesClark Posts: 4Registered User, Facebook Connect User Not a Title, but a Star

Hi, my natl fair truck is gone and I was demoted to county fair. I have lost alot of work and need help. Thank You

• SCROOSCROO Posts: 7Registered User, Facebook Connect User Loose Cannon

Bonjour, voilà 12 jours que je suis passée d'ELITE position 2 de ma ligue à GLAND ligue des champions :'( et rien ne change malgré mes demandes, pire j'ai perdu tous mes bonus et avantages je n'ai même plus de boost de vitesse pfffffffffffffffffff :s ce jeu était super bien mais là ... et tous les jours j'ai des amis qui ferment leurs comptes.

Sign In or Register to comment.