Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Configuração de farmville

LiedenLieden Posts: 27Registered User, Facebook Connect User Building Expert

Por favor me ajudem a configurar Farmville. Não tenho mais meus amigos que eram meus vizinhos no jogo, sumiram e não sei configurar para quem joga, amigo ou não, veja e jogue comigo no gameroom e no facebook. E todos os amigos estão vendo as postagens na minha linha do tempo. E eu não vejo de todos os meus vizinhos e amigos. Estou perdida. Não jogo mais com meus amigos...

Best Answer

Answers

• LiedenLieden Posts: 27Registered User, Facebook Connect User Building Expert

@Dominus I translated. Thank you! I can't play farmville in facebook.
    "Please help me setup Farmville. I no longer have my friends who were my neighbors in the game, they disappeared and I do not know how to configure for who plays, friend or not, see and play with me on gameroom and facebook. And all the friends are watching the posts on my timeline. And I do not see it from all my neighbors and friends. I'm lost. I do not play with my friends anymore" . Now. I can see some friends that play in gameroom. I'm lost to configure because the most of my friends don't play games. Only a few friends. And my page is a politic's page and a cultural'spage. Some friends blocked see me ...If I don't post in my face I can play in gameroom? I can open my farmville if I do a new page in farmville open to all that play? Or I lost my farmville? Regards.

Sign In or Register to comment.